خرید ادکلن زرجف از برند net AVM

ادکلن زرجف از برند net AVM

عطر ادکلن زرجف شما را به دنیایی از شور و اشتیاق و اعتماد به نفس می‌برد. با این عطر می‌توانید حذابیت خود را دو چندان کنید و همچنین به خوبی کمال و ابهت شما را به دیگران نشان می‌دهد.

زرجف بیشتر از یک عطر است، این یک بیانیه است؛ بیانیه ای از قدرت و شور، که شما را به دنیای جدیدی از خودباوری و جذابیت می‌کشاند. با هر بار استفاده، شما نه تنها رایحه‌ای خاص و یونیک تجربه می‌کنید، بلکه با محیط اطراف خود هماهنگی کاملی ایجاد می‌کنید. ادکلن زرجف، نه تنها یک عطر است، بلکه نمادی از زندگی پرشور و شادی، آماده به همراهی شما در هر لحظه از سفر زندگی است.

معرفی بهترین عطرهای مردانه معروف در دنیا

ادکلن زرجف برند net AVM

ادکلن زرجف برند net AVM

زرجف تنوع بسیاری در رایحه‌ها دارد اما همه آن‌ها یک ویژگی مشترک دارند که آن گرم و چوبی بودن عطر است. رایحه گرم و چوبی و شیرین ممکن است باب میل همه نباشد و بعضی افراد به دلیل موارد آلژیک ، از بوی آن سردرد می‌گیرند که دراینجا ما به شما یک رایحه خاص و کاملا اختصاصی از عطر‌های زرجف را معرفی می‌کنیم.

رایحه ادکلن زرجف از برند net AVM توسط عطرساز معروف ایرانی آقای امین جمشیدی ، در سال 2023 طراحی و به بازار عرضه شده است. این رایحه اقتباسی از زرجف الکساندریا 2 از شرکت کازاموراتی است با این تفاوت که سازنده این اقتباس با استفاده از روایح طبیعی ، تم بوی خاصی به آن بخشیده که مقدار تلخی و خنکی که الهام آور نسیم خنک دریا و همچنین به مقداری تم چوبی و چرمی به آن افزوده است.

ادکلن زرجف برند net AVM مناسب چه فصلی است؟

ادکلن زرجف نت ای وی ام با ترکیب بی‌نظیر روایح خنک و دریایی و بوی گرم چوبی چرمی مناسب تمام فصول است زیرا بوی خنک و گرم را یکجا به شما ارائه می‌دهد.

زرجف نت ای وی ام زنانه است یا مردانه؟

عطر ادکلن زرجف یک عطر یونیسکس (مشترک) است که هم آقایان و هم بانوان می‌توانند از آن استفاده کنند که دلیل این مورد نیز به روایح استفاده شده در این محصول برمی‌گردد.

معمولا آقایان بوی گرم ، تند و تلخ را می‌پسندند مانند اینترلود ، لجند ، اونتوس و … و بانوان نیز به بوی گلی ، شیرین و خنک مانند عطرهای بامب شل ، بلک اپیوم ، ایفوریا و … تمایل دارند. اما ادکلن زرجف با داشتن تمامی این روایح در کنار هم می‌تواند نیازهای همه افراد را برطرف کند و حس خوشایند از یک عطر بی‌نظیر را به شما بدهد.

 معرفی عطر آنجلز شیر برند نت ای وی ام

ایده خلق زرجف از کجا آمد؟

ایده خلق ادکلن زرجف از کجا آمد؟

در محبوبیت و مقبولیت ادکلن‌های زرجف شرکت کازاموراتی شکی نیست اما مهندس جمشیدی که تجربه 30 ساله در زمینه تولید عطر و ادکلن دارند ، لازم دانستند تا برخی ایرادات جزئی این محصول را برطرف کنند.  شناخت بیشتر سلایق مصرف کنندگان و علاقمندان به عطر باعث کشف کردن چندین ایراد در ادکلن زرجف شد ؛ این موارد گرمی و شیرینی بیش از حد این محصول است.

با اینکه این عطر رایحه فوق‌العاده‌ای دارد اما این ایرادات باعث می‌شود که افراد از خرید این ادکلن صرف نظر کنند. بنابراین تصمیم گرفتیم که این عطر را با حفظ اصالت رایحه اصلی به سمت تلخی و خنکی ببریم که باب سلیقه افراد بیشتری در جامعه باشد.

[irp posts=”19574″ ]

نت‌های عطر زرجف نت ای وی ام

نت اولیه : سیب ، اسطوخودوس ، دارچین ، اقاقیا ، چرم دریایی

نت میانی : رز ، سدر ، گل برف ، گل چوب

نت پایانی (اصلی) : مشک ، کهربا ، وانیل ، عود ، صندل سفید ، گل بابونه

نت‌هایی که به صورت سفارشی به ادکلن زرجف net AVM اضافه شده‌اند عبارتند از :

  • چرم دریایی در نت اولیه
  • گل چوب در نت میانی
  • گل بابونه در نت پایانی و …

لازم به ذکر است که تنها برخی از مواد اضافه شده ، موارد فوق بودند و به دلیل اینکه فرمولاسیون این عطر در انحصار برند نت است متاسفانه نمی‌توانیم اطلاعات دقیق‌تری بدهیم اما تضمین می‌دهیم که تمام ایرادات این محصول برطرف شده و بوی مطبوعی به ویژه در بهار و تابستان تداعی می‌کند.

خرید ادکلن زرجف از برند net AVM

شما می‌توانید برای خرید ادکلن زرجف اورجینال از برند محبوب net AVM را از طریق سایت رسمی برند نت ، آماج آروما  و یا دیگر پلتفرم‌های معتبر مانند ترب ، باسلام ، دیجی‌کالا و اسنپ شاپ اقدام نمایید. شما می‌توانید محصول نت ای وی ام را به صورت اقساطی نیز تهیه فرمایید که بدین منظور باید از طریق فروشگاه اسنپ شاپ اقدام فرمایید و یا با مشاورین ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

خرید ادکلن زرجف از برند net AVM

محصــولات پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *